Rasy

Z pośród trzech frakcji, do wyboru mamy aż dziewięć wyróżniających się ras!

Jeżeli jesteśmy posiadaczami rozszerzonej edycji Imperial, to zyskujemy jedną dodatkową rasę bez przypisanej frakcji.

 

Rasy z Frakcji Ebonhear Pact

NORD

nord1

Nordowie raz podbił większość Tamriel, w wyniku czego, czuli pewne uprawnienia do rządzenia. Złamali potęgę Ayleidów, prawie wypędzili Wysokie Elfy z High Rock i podbił większość Resdayn, prekursora do Morrowind. Nordowie są doskonałymi wojownikami. Szybko wpadają w szał, są hałaśliwi i mocny. Walczą z ekstatycznym okrucieństwem, które przeraża ich wrogów.

Umiejętności Specjalne:

Reveler (umiejętność pasywna)

-Zwiększa wzrost doświadczenia z dzięki umiejętności Dwuręcznych o 15%

Stalwart (umiejętność pasywna)

-ranga 1 – Zwiększa regenerację zdrowia o 6% i maksymalną wytrzymałość o 2%

-ranga 2 – Zwiększa regenerację zdrowia o 13% i maksymalną wytrzymałość o 4%

-ranga 3 – Zwiększa regenerację zdrowia o 20% i maksymalną wytrzymałość o 6%

Resist Frost (umiejętność pasywna)

-ranga 1 – Zwiększa odporność na zimno i maksymalne zdrowie o 3%

-ranga 2 – Zwiększa odporność na zimno o 2 i maksymalne zdrowie o 6%

-ranga 3 – Zwiększa odporność na zimno o 3 i maksymalne zdrowie o 9%

Rugged (umiejętność pasywna)

-ranga 1 – Zwiększa redukcję obrażeń o 2%

-ranga 2 – Zwiększa redukcję obrażeń o 4%

-ranga 3 – Zwiększa redukcję obrażeń o 6%

DARK ELF

dark elf1

Morrowind ojczyznę Mrocznych Elfów została zaatakowana wielokrotnie przez Akaviri i Nordów. Ta historia konfliktu przekonała Dunmerów do utwardzonych wojowników. Mają też oni naturalne powinowactwo do magii i wielkiego intelektu, co czyni je zdolnymi czarownikami.

Umiejętności Specjalne:

Ambidexterity  (umiejętność pasywna)

-Zwiększa wzrost doświadczenia o 15% przy użyciu dwóch broni (dual wield)

 Dynamic (umiejętność pasywna) 

-ranga 1 – Zwiększa Maksymalną Magię i Wytrzymałość o 2%

-ranga 2 – Zwiększa Maksymalną Magię i Wytrzymałość o 4%

-ranga 3 – Zwiększa Maksymalną Magię i Wytrzymałość o 6%

Resist Flame (umiejętność pasywna)

-ranga 1 – Zwiększa odporność na ogień i Maksymalną Magię o 1%

-ranga 2 – Zwiększa odporność na ogień o 2 i Maksymalną Magię o 2%

-ranga 3 – Zwiększa odporność na ogień o 3 i Maksymalną Magię o 3%

Flame talent (umiejętność pasywna)

-ranga 1 – Zwiększa obrażenia od ognia o 2%

-ranga 2 – Zwiększa obrażenia od ognia o 5%

-ranga 3 – Zwiększa obrażenia od ognia o 7%

 …

ARGONIAN

argonian1

Argonianie są opętani przez chłodny intelekt, i są dobrze zorientowani w sztukach magicznych, skrytobójstwu i wykorzystanie ostrzy. Są też ekspertami walki partyzanckiej, długo przyzwyczajeni do obrony swoich granic przed najeźdźcami. Często służą jako skauci dla sił Paktu.

Umiejętności Specjalne:

Restoration Expertise (umiejętność pasywna)

-Zwiększa poziom doświadczenia o 15% przy uzdrawianiu

 Amphibious (umiejętność pasywna) 

-ranga 1 – Zwiększa prędkość pływania o 50% i za każdym razem, gdy pijesz miksturę, przywracasz 4% maksymalnego zdrowia , magii i wytrzymałości

-ranga 2 – Zwiększa prędkość pływania o 50%, a za każdym razem, gdy pijesz miksturę, odzyskujesz 8% maksymalnego zdrowia , magii i wytrzymałości

-ranga 3 – Zwiększa prędkość pływania o 50% i za każdym razem, gdy pijesz miksturę, zostajesz przywrócony 12% maksymalnego zdrowia , magii i wytrzymałości

Argonian Resistance (umiejętność pasywna) 

-ranga 1 – Zwiększa maksymalne zdrowie o 3%, a odporność na truciznę i chorobę

-ranga 2 – Zwiększa maksymalne zdrowie o 6%, a odporność na truciznę i chorobę o 2

-ranga 3 – Zwiększa maksymalne zdrowie o 9%, a odporność na truciznę i chorobę o 3

Quick to Mend (umiejętność pasywna)

-ranga 1 – Zwiększa uzdrowienie wykonane i otrzymane o 1%

-ranga 2 – Zwiększa uzdrowienie wykonane i otrzymane o 3%

-ranga 3 – Zwiększa uzdrowienie wykonane i otrzymane o 5%

Rasy z frakcji Daggerfall Covenant

BRETON

breton1

Mężczyźni i kobiety z High Rock kiedyś byli rządzoni przez władców Wysokich Elfów. Trochę krwi elfów wciąż płynie w ich żyłach, dając Bretonom wrodzoną zdolność do magii, która odróżnia je od innych ras ludzkich. Namiętni i ekstrawaganccy, inteligentni i zaradni, Bretończycy są uznanymi i utalentowanych rzemieślnikami, sprytnymi kupcami, pomysłowymi czarodziejami. Mogą to być również dumni i kłótliwi. Opowieści o wojnie między królestwami High Rock mocno zaznaczyły się w ich historii, ale najbardziej czczą oni Ośm Bóstw a cenią dobrobyt ponad chwałę.

Umiejętności Specjalne:

Opportunist (umiejętność pasywna)

-Zwiększa wzrost doświadczenia 0 15% przy noszeniu lekkiego pancerza

-Zwiększa  zdobyte punkty sojuszu o 1%.

 Gift of Magnus (umiejętność pasywna) 

-ranga 1 – Zwiększa maksymalną magię o 4%

-ranga 2 – Zwiększa maksymalną magię o 7%

-ranga 3 – Zwiększa maksymalną magię o 10%

Spell Resistance (umiejętność pasywna) 

-ranga 1 – Zwiększa odporność na zaklęcia o 1320

-ranga 2 – Zwiększa odporność na zaklęcia o 2640

-ranga 3 – Zwiększa odporność na zaklęcia o 3960

Magicka Mastery (umiejętność pasywna)

-ranga 1 – Zmniejsza koszt magii o 1% w twoich umiejętnościach

-ranga 2 – Zmniejsza koszt magii o 2% w twoich umiejętnościach

-ranga 3 – Zmniejsza koszt magii o 3% w twoich umiejętnościach

 

REDGUARD

redguard1

Redgardzi z Hammerfell są utalentowanymi i atletycznymi wojownikami, urodzeni by walczyć. To ludzie pustyni, ich przodkowie wyemigrowali do Tamriel z zaginionego kontynentu Yokuda. Ich kultura jest oparta na zachowaniu starożytnych tradycji i walką o życie z brutalną naturą. Czczą honor i godność nade wszystko, łączą głęboki szacunek dla boskiego z jednoczesnym podejrzeniem wszystkich co magiczne. Ich stolicą jest kupiecki Port Sentinel, ale ich korzenie są głęboko w piaskach pustyni Alik’r. W młodości, Redgardzi przechodzili rytuał przejścia w wyludnionych pustkowiach Alik’r jako test wytrzymałości i dyscypliny. Tylko najsilniejsi przetrwają.

Umiejętności Specjalne:

Wayfarer (umiejętność pasywna)

-Zwiększa twoje doświadczenia o 15% przy użyciu jedno-ręcznej broni i tarczy

 Exhilaration (umiejętność pasywna) 

-ranga 1 – Zwiększa regenerację wytrzymałości o 3%

-ranga 2 – Zwiększa regenerację wytrzymałości o 6%

-ranga 3 – Zwiększa regenerację wytrzymałości o 9%

Conditioning (umiejętność pasywna) 

-ranga 1 – Zwiększa maksymalną wytrzymałość o 4%

-ranga 2 – Zwiększa maksymalną wytrzymałość o 7%

-ranga 3 – Zwiększa maksymalną wytrzymałość o 10%

Adrenaline Rush (umiejętność pasywna)

-ranga 1 – Twoje ataki w zwarciu przywracają 261 punktów wytrzymałości (ten efekt może wystąpić raz na 5 sekund)

-ranga 2 – Twoje ataki w zwarciu przywracają 522 punktów wytrzymałości (ten efekt może wystąpić raz na 5 sekund)

-ranga 3 – Twoje ataki w zwarciu przywracają 792 punktów wytrzymałości (ten efekt może wystąpić raz na 5 sekund)

 

ORC

orc1

Choć inne rasy często uważają orków za barbarzyńców, a nawet zwierzęta, to tak naprawdę szlachetni wojownicy, mają starożytną kulturę wykute z niekończących się wojnen w ich trudnych ojczystych górach. Orki stosują prosty kodeks honorowy, w którym silny przezywa a najsilniejszy rządzi. Są najlepszymi kowalami w Tamriel, ich broń i zbroje są cenione przez wojowników na całym świecie. Podczas panowania Drugiego Cesarstwa, gdy ich królestwo Orsinium w końcu przyznano status prowincji, pomogło ugruntować ich oddanie dla Nowego Przymierza Daggerfall.

Umiejętności Specjalne:

Craftsman (umiejętność pasywna)

-Zwiększa poziom doświadczenia dzięki ciężkiej zbroi o 15%

-Zwiększa twoje doświadczenie w rzemiośle o 10%

 Brawny (umiejętność pasywna) 

-ranga 1 – Zwiększa maksymalne zdrowie  i  maksymalną wytrzymałość o 2%

-ranga 2 – Zwiększa maksymalne zdrowie i maksymalną wytrzymałość o 4%

-ranga 3 – Zwiększa maksymalne zdrowie i maksymalną wytrzymałość o 6%

Unflinching (umiejętność pasywna) 

-ranga 1 – Zwiększa leczenie o 1% i odzyskuje zdrowie o 6%

-ranga 2 – Zwiększa leczenie o 3%, a zdrowie o 13%

-ranga 3 – Zwiększa leczenie o 5%, a zdrowie o 20%

Swift Warrior (umiejętność pasywna)

-ranga 1 – Zwiększa obrażenia, atakując bronią białą o 2%, zmniejsza koszt Sprintu o 4% i zwiększa prędkość Sprintu o 3%

-ranga 2 – Zwiększa obrażenia zadawane przez ataki z broni białej o 3%, zmniejsza koszt Sprintu o 8% i zwiększa prędkość Sprintu o 6%

-ranga 3 – Zwiększa obrażenia zadawane przez ataki z broni białej o 4%, zmniejsza koszt Sprintu o 12% i zwiększa prędkość Sprintu o 10%

Rasy z Frakcji Aldmeri Dominion

HIGH ELF

high elf1

Wysokie Elfy, lub Altmerzy, przybyli do Tamriel tysięcy lat temu od Starych Aldmerów. Widzą siebie, być może słusznie, jako rasę rządzącą Tamriel. Są to bardzo kulturalni ludzie, znani z zapierającą dech w piersiach architekturze i ogromnych bibliotek pełnych historii i prac twórczych. Jest to rasa mocno wyizolowana od reszty, w dużej mierze zamieszkująca na wyspie Summerset. Opuszczają wyspę tylko wtedy gdy na horyzoncie pojawiają się wielkie zagrożenie dla ich ojczyzny. Są też potężnymi magami i wojownikami, i de facto przywódcami Aldmerskiego Dominium.

Umiejętności Specjalne:

Highborn (umiejętność pasywna)

-Zwiększa zdobycie doświadczenia o 15% dzięki użyciu magii zniszczenia

-Zwiększa twoje zdobyte doświadczenie o 1%.

 Spellcharge (umiejętność pasywna) 

-ranga 1 – Zwiększone odzyskiwanie many o 3%

-ranga 2 – Zwiększone odzyskiwanie many o 6%

-ranga 3 – Zwiększone odzyskiwanie many o 9%

Gift of Magnus (umiejętność pasywna) 

-ranga 1 – Zwiększa maksymalną magię o 4%

-ranga 2 – Zwiększa maksymalną magię o 7%

-ranga 3 – Zwiększa maksymalną magię o 10%

Elemental Talent (umiejętność pasywna)

-ranga 1 – Zwiększa obrażenia od płomienia, szronu i porażenia o 2%.

-ranga 2 – Zwiększa obrażenia od płomienia, szronu i porażenia o 3%.

-ranga 3 – Zwiększa obrażenia od płomienia, szronu i porażenia o 4%.

WOOD ELF

wood elf1

Elfy drewna lub Bosmer, są złośliwi, ciekawscy i zwinny. Ponieważ ich ojczyzna Valenwood jest często atakowany przez Colovian Imperium, Leśne Elfy są ekspertami w dziedzinie obrony. Są także zdolnymi łucznikami, być może najlepszy w całym Tamriel. Stolica aldmerskiego Dominium to Elden Root, leży w sercu ich ojczyzny. To przekształciło się w centralne miasto o znaczeniu politycznym i kulturalnym i ma ogromne znaczenie strategiczne w walce o kontrolę nad Tamriel.

Umiejętności Specjalne:

Acrobat (umiejętność pasywna)

-Zwiększa wzrost doświadczenia o 15% przy użyciu łuku

-Zmniejsza obrażenia od upadku o 10%.

 Y’ffre’s Endurance (umiejętność pasywna)

-ranga 1 – Zwiększa regenerację wytrzymałości o 7%.

-ranga 2 – Zwiększa regenerację wytrzymałości o 14%.

-ranga 3 – Zwiększa regenerację wytrzymałości o 21%.

Resist Affliction (umiejętność pasywna) 

-ranga 1 – Zwiększa maksymalną wytrzymałość o 2%, a odporność na truciznę i chorobę o 495.

-ranga 2 – Zwiększa maksymalną wytrzymałość o 4%, a odporność na truciznę i chorobę o 990.

-ranga 3 – Zwiększa maksymalną wytrzymałość o 6%, a odporność na truciznę i chorobę o 1485.

Stealthy (umiejętność pasywna)

-ranga 1 – Zmniejsza twój promień wykrycia o 1m gdy jesteś w ukryciu i zwiększa obrażenia zadawane w ukryciu o 3%

-ranga 2 – Zmniejsza twój promień wykrycia o 2m gdy jesteś w ukryciu i zwiększa obrażenia zadawane w ukryciu o 6%

-ranga 3 – Zmniejsza twój promień wykrycia o 3m gdy jesteś w ukryciu i zwiększa obrażenia zadawane w ukryciu o 10%

KHAJIIT

khajiit1

Ludność dumnej rasy kotów Khajiitów mocno się zmniejszyła w ostatnich latach w następstwie niszczycielskiej Knahatenskiej grypie. Zawdzięczają wiele Ayrenn – Królowej Wysokich Elfów , za pomoc w przywróceniu porządku z chaosu, który nastąpił po pladze. Mają skrzywione poczucie humoru i hedonistyczne perspektywy, ale są oni przerażający na polu bitwy. Są oni silnym ramię Aldmerskiego Dominium.

Umiejętności Specjalne:

Cutpurse (umiejętność pasywna)

-Zwiększa wzrost doświadczenia o 15% dzięki średniemu pancerzowi

-Zwiększa o 5% szansę na skuteczne okradanie

Nimble (umiejętność pasywna)

-ranga 1 – Zwiększa regenerację zdrowia  o 6%, a odzyskiwanie sił o 3%

-ranga 2 – Zwiększa regenerację zdrowia  o 13%, a odzyskiwanie sił o 6%

-ranga 3 – Zwiększa regenerację zdrowia  o 20%, a odzyskiwanie sił o 10%

Stealthy (umiejętność pasywna)

-ranga 1 – Zmniejsza twój promień wykrycia o 1m gdy jesteś w ukryciu i zwiększa obrażenia zadawane w ukryciu o 3%

-ranga 2 – Zmniejsza twój promień wykrycia o 2m gdy jesteś w ukryciu i zwiększa obrażenia zadawane w ukryciu o 6%

-ranga 3 – Zmniejsza twój promień wykrycia o 3m gdy jesteś w ukryciu i zwiększa obrażenia zadawane w ukryciu o 10%

Carnage (umiejętność pasywna)

-ranga 1 – Zwiększa o 2% krytyczne obrażenia od broni

-ranga 2 – Zwiększa o 5% krytyczne obrażenia od broni

-ranga 3 – Zwiększa o 8% krytyczne obrażenia od broni

IMPERIAL

Imperial1

Ta wyjątkowa rasa jest dostępna wyłącznie w rozszerzeniu Digital Imperial Edition, które możemy nabyć w Crown Store za 2100 koron.

Umiejętności Specjalne:

Diplomat (umiejętność pasywna)

-Zwiększa twoje doświadczenia o 15% przy użyciu jedno-ręcznej broni i tarczy

-O 1% zdobywasz więcej złota

Tough (umiejętność pasywna)

-ranga 1 – Zwiększa maksymalne zdrowie o 4%.

-ranga 2 – Zwiększa maksymalne zdrowie o 8%

-ranga 3 – Zwiększa maksymalne zdrowie o 12%

Conditioning (umiejętność pasywna)

-ranga 1 – Zwiększa maksymalną wytrzymałość o 4%

-ranga 2 – Zwiększa maksymalną wytrzymałość o 7%

-ranga 3 – Zwiększa maksymalną wytrzymałość o 10%

Red Diamond (umiejętność pasywna)

-ranga 1 – Twoje ataki w zwarciu mają 10% szans na przywrócenie 2% maksymalnego zdrowia

-ranga 2 – Twoje ataki w zwarciu mają 10% szans na przywrócenie 4% maksymalnego zdrowia

-ranga 3 – Twoje ataki w zwarciu mają 10% szans na przywrócenie 6% maksymalnego zdrowia

16.08.2018 opublikowała: Elizabeth