Autor Wątek: Ubrania, armory  (Przeczytany 7584 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline rrico_76

  • Ekspert
  • ***
  • Wiadomości: 2262
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Niezdecydowany
  • Klasa: Niezdecydowany
  • Rasa: Niezdecydowany
  • Serwer: MegaServer EU
Ubrania, armory
« dnia: Grudzień 17, 2015, 11:34:10 am »
W sumie brakuje tematu o armorach i alternatywnych rozwiązaniach odzieżowych. Pewnie już używacie gwiazdkowych. Warto by było wymienić jakie są podstawowe typy armorów i dodatkowo jakie korzyści nam dają różne elementy ubrań.

Tak na dobry start powiem o moich 3 zawodnikach, czego używają.
Każdym zawodnikiem na razie używam zwykłych metalowych elementów. Jednym mam napierśnik BS (znaleziony na zwłokach, jeszcze był mundur ale nie używam bo za słaby), drugim napierśnik, klata, hełm i ramiona strażnika DC (ograbiłem jednego jak padł po strzelaninie). Dwoma mam ocieplony suit z krypty 111, trzecim mundur wojskowy (słabe statsy ale poleciałem na wygląd). Każdy zawodnik używa optyki dodającej 1PA, dwóch ma gogle, trzeci ciemne okulary. Nakrycia głowy: jeden ma metalowy malowany kask, drugi hełm strażnika DC, trzeci kapelusz dający o ile pamiętam 1CH. Masek gazowych nie używam ze względu na stosunkowo niskie parametry.

Co jeszcze spotkałem po drodze jak na razie:
Różne części bandyckie, w zasadzie tego pełno, bez problemu można skompletować skórzany albo metalowy zestaw.
Kapelusze dodające 1 albo 2 PA, CH albo obu o ile pamiętam.
Kaski górnicze dodające nie pamiętam co (alternatywa dla metalowego hełmu, zastanowię się).
Różnego rodzaju ubrania "zwykłe" typu koszula i dżinsy, płaszcze itd. nie dodające niczego.
Ubrania dodające statystyk bazowych - trudno wymienić bo nie pamiętam (nie mam teraz jak sprawdzić), ale np. kombinezon technika vault-tech dający 2IN (bodajże) i podobne. Niektóre sobie trzymam w szafie, inne przemieliłem bo za mało dodawały.

No i są jeszcze pancerze wspomagane. Na razie używam tych "normalnych", ale mam kilka elementów bandyckich. Z normalnych mam elementy 2 modeli (jeden pełny ?nie pamiętam uzupełnię? i części T-51), bandycki jest trzeci (chyba X ileśtam).
I tutaj mam pytanie: czy kolejne litery i/albo numery pancerzy świadczą że to kolejna lepsza seria? czy to bez znaczenia jest?

Dopiszcie co ciekawego w kategoriach armor/ubranie znaleźliście i jakie korzyści daje.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 17, 2015, 11:36:37 am wysłana przez rrico_76 »

Offline Morkhet

Odp: Ubrania, armory
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 17, 2015, 14:02:36 pm »
Zrezygnowałem z metalowych części zbroi, nie da się ich ukryć, nie da się ustawić sobie kostiumu na zasadzie - wyglądasz jak puszka ale dzięki kostiumowi widać na tobie tylko to co chcesz, np: tylko płaszcz. Tak więc, aby nie wyglądać jak puszka z gwiazdą malowaną na klacie, ubrałem strój Kelloga i w nim biegam, oraz okulary i czerwoną bandane. Moja postać wygląda teraz jak ktoś z przywódców bandytów i to mi się podoba :), za dużo odporności nie mam bo strój Kelloga daje bodajże po 33 do odporności, ale nie jest tak źle, trzeba trochę więcej manewrować i się kryć niż bawić się w berserkera czy kamikaze.

Offline woodpecker0

  • Zaawansowany użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Ebonheart Pact
  • Klasa: Nightblade
  • Rasa: Imperial
  • Serwer: MegaServer EU
Odp: Ubrania, armory
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 17, 2015, 16:40:29 pm »
Cytuj (zaznaczone)
Pewnie JUŻ używacie gwiazdkowych.
Ja w 6 godzinie gry już miałem kilka gwiazdkowych przedmiotów więc... :D.

Jeśli chodzi o mnie to od wyglądu wolę większe odporności, więc przez długi czas nosiłem kombinezon z krypty (z czasem ulepszyłem), plus ochraniacze, zawsze gwiazdkowe, co jakiś czas znajdę jakiś lepszy od tego co mam na sobie to zmieniam, oprócz jednego, który znalazłem chyba zresztą jako pierwszy legendarny armor - syntetyczny ochraniacz bodajże na prawą nogę (nie pamiętam dokładniej nazwy bo ustawiłem swoją, żeby przez pomyłkę go nie wywalić), nie powala statystykami, nawet ulepszony na maksimum ale, ma fajny efekt, który dość bardzo się przydaje, mianowicie w trakcie kucania, nie widać postaci (coś jak Slealth boy).

Po zrobieniu paru zadań dla Trasy kupiłem od Toma Majsterkowicza mundur (taki lepszy od zwykłego) i go ulepszyłem, tak więc z ok.30 odporności na obr. en. i na promieniowanie - przy kombinezonie z krypty, mam ponad 100 jakiś 2 odporności i ileś tam na promieniowanie, plus oczywiście nadal ochraniacze, więc odporności mam na poziomie 200-300 i chyba ok.50 na promieniowanie.

Jest sporo różnych strojów, które i lekkie i wcale nie takie złe ale zabierają możliwość noszenia na nich ochraniaczy i odporności spadają dwukrotnie,  o ile wróg z reguły do mnie nie podchodzi nawet to jednak stimpaki schodzą jeden za drugim już teraz, więc wolę jeszcze bardziej się nie osłabiać.

Z pancerzy wspomaganych to w Concordzie (walka ze szponem śmierci) raz używałem, a drugi to w trakcie zwiedzania Morza Blasku, (znalazłem gdzieś tam w jakiejś jaskini bandycki), mam chyba pełny X-01 (zacząłem go ulepszać na maksimum) ale ogólnie nie korzystam, jakoś lepiej mi się gra bez niego, nawet w F3, kiedy to jeszcze był zwykły rodzaj stroju, a nie taki 'prawie-mech' to chyba nigdy żadnego nie miałem na sobie.


Pancerze wspomagane - hełmy
NazwaOdporność na obrażeniaOdporność na obrażenia energetyczneOdporność na promieniowanieWytrzymałośćWagaWartość
Bandycki PW10050150501450
T-4510060150501260
T-5114090150801280
T-6018012015011012120
X-0122014015014012140

Pancerze wspomagane - korpusy
NazwaOdporność na obrażenia Odporność na obrażenia energetyczneOdporność na promieniowanieWytrzymałośćWagaWartość
Bandycki PW20010010030022100
T-4520013030020020140
T-5124016030032020180
T-6028018530044020200
X-0132021030056020200

Później dopiszę resztę elementów (ręce, nogi itd).
« Ostatnia zmiana: Grudzień 17, 2015, 21:34:50 pm wysłana przez woodpecker0 »

Offline SebaSan1981

Odp: Ubrania, armory
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 17, 2015, 17:21:38 pm »
Z Power Armorów także nie korzystam. Ogólnie to wszystko co na sobie noszę teraz jest "gwiazdkowe", poza wymaksowanym kostiumem z krypty111. Gdzieś tam mój ekwipunek mignął na filmiku o Sanktuarium jaki niedawno wrzucałem. Ogólnie staram się zakładać dające boosta do regeneracji AP-ków i poprawiające skille skradania się. Niestety tego wspominanego z opcją stealth jeszcze nie znalazłem ale gdzieś się może w końcu wydropi. Wcześniej nosiłem przez krótki czas Grognac Suit, Helmeted Cage Armor ale jak narazie wolę śmigać w kryptowym wdzianku z pozakładanymi legendarnymi elementami pancerzy. Ogólnie lubię zdejmować przeciwników w trybie rzeczywistym ale gdy się robi gorąco i jest dużo przeciwników to używam tylko V.A.T.S. Szybka regeneracja AP jest priorytetem, zwłaszcza przy skillu Gun-Fu  ;)

Offline woodpecker0

  • Zaawansowany użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Ebonheart Pact
  • Klasa: Nightblade
  • Rasa: Imperial
  • Serwer: MegaServer EU
Odp: Ubrania, armory
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 17, 2015, 21:30:50 pm »
No ja o ile codziennie znajduję jakiś element pancerza i o ile niektóre się dość często powtarzają, czy po prostu są do siebie zbliżone, to takiego drugiego jeszcze nie znalazłem.

Dalsza część elementów Pancerzy wspomaganych:
Korpus:

NazwaOdporność na obr.Odporność na en.Odporność na prom.WytrzymałośćWagaWartość
Bandycki PW20010010030022100
T-4520013030020020140
T-5124016030032020180
T-6028018530044020200
X-0132021030056020200

edit...

TYLKO "kilka" screenów bo nie zawszę robię jak znajduję pancerz.

Alchem.Bojowy napierśnik
Akrobat.Syntetyczny ochraniacz na p.nogę
Zasil.Metalowy ochraniacz na p.nogę
Kombinat.skórzany ochraniacz na l.rękę
Pojedyn.Syntetyczny napierśnik
Zasil.Metalowy ochraniacz na p.nogę
Alchem.Bojowy ochraniacz na p.rękę
Męczeńsk.Syntetyczny ochraniacz na p.nogę
Szczęśl.Skórzany ochraniacz na l.rękę
Zabójcz.Skózany ochraniacz na l.rękę
Ułatwiaj.Bojowy napierśnik
Kombinat.Bojowy napierśnik
Ostr.Sytntetyczny ochraniacz na l.rękę
Alchem.Bojowy napierśnik
Zmienn.Bojowy ochraniacz na p.rękę
Eksterm.Metalowy ochraniacz na l.nogę
Zabójcz.Skórzany napierśnik
Umoc.Bojowy ochraniacz na p.nogę
Szczęśl.Skórzany ochraniacz na p.nogę
Kasiarsk.Bojowy ochraniacz na p.nogę
Rycersk.Skórzany napierśnik
Eskterm.Syntetyczny napierśnik
Wzmacn.Żywicz.Syntetyczny ochraniacz na p.rękę
Mściw.Skórzany ochraniacz na l.nogę
Pięść Tessy - To chyba było do pancerza wspomaganego
Umoc.Skórzany ochraniacz na l.nogę
Ostr.Bojowy ochraniacz na p.nogę
Wzmacn.Metalowy ochraniacz na l.rękę
Eksterm.Metalowy ochraniacz na l.rękę
Zabójcz.Metalowy ochraniacz na l.rękę
Mściw.Wypraw.Skórzany ochraniacz na l.rękę
Zabójcz.Syntetyczny napierśnik
Męczeńsk.Ciemn.Bojowy ochraniacz na p.rękę
Wspom.V.A.T.S.Metalowy ochraniacz na l.rękę
Mutantobójcz.Skórzany ochraniacz na p.rękę
Ghulobój.Bojowy ochraniacz na l.nogę
Eskterm.Metalowy ochraniacz na l.nogę
Pojedyn.Metalowy ochraniacz na p.nogę
Wartown.Elektroliz.Metalowy ochraniacz na l.rękę
Łowieck.Bojowy ochraniacz na l.rękę
Ostr.SKózany ochraniacz na p.rękę
Umoc.Karbon.Syntetyczny ochraniacz na l.rękę
Rycersk.Bojowy ochraniacz na p.rękę
Kombinat.Bojowy ochraniacz na p.nogę
Wartown.Syntetyczny ochraniacz na p.rękę
Alcehm.Metalowy napierśnik
Mutantobójcz.Metalowy ochraniacz na p.nogę
Zmienn.Skórzany ochraniacz na p.rękę
Szczęśl.Skórzany ochraniacz na l.rękę




« Ostatnia zmiana: Grudzień 18, 2015, 13:31:45 pm wysłana przez woodpecker0 »

Offline rrico_76

  • Ekspert
  • ***
  • Wiadomości: 2262
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Niezdecydowany
  • Klasa: Niezdecydowany
  • Rasa: Niezdecydowany
  • Serwer: MegaServer EU
Odp: Ubrania, armory
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 21, 2015, 13:50:40 pm »
To zamiast wrzucać wszystko co masz (i nawet się powtarzają), wystarczy żebyś spisał jakie "perki" dają poszczególne typy armora na wszystkich elementach z daną nazwą, bo z grubsza są takie same (pewnie się różnią %-tem albo co). Typu że np. alchemiczne dają odporność na trucizny.

Offline SebaSan1981

Odp: Ubrania, armory
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 21, 2015, 17:09:29 pm »
A ja mam pytanie czy jak zakładacie zbroje to kierujecie się tylko ogólnymi statystykami odporności (bez dodatkowych profitów) żeby było na minimum dwa plusiki czy zakładacie też słabsze odpornościowo zbroje ale dające boosta np do AP-ków czy zmniejszonych o ileś tam procent obrażeń od ludzi/mutków etc??

Offline woodpecker0

  • Zaawansowany użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Ebonheart Pact
  • Klasa: Nightblade
  • Rasa: Imperial
  • Serwer: MegaServer EU
Odp: Ubrania, armory
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 22, 2015, 00:01:37 am »
Hmm... chyba głównie zwracałem uwagę na odporności, a potem na bonus od legendarności przedmiotu, która aż taka ważna dla mnie nie była, czy to 15% odporności na obr. zadawane przez super mutantów, czy zwierzęta to... jedno i to samo, to się może przydać i to, dobrze że w ogóle jakiś bonus jest, a bonusami do np. AP czy czegoś niezbyt niezbyt, o ile jeszcze hełm ten syntetyczny daje mi chyba PE i jeszcze coś, czy tam przy wcześniejszym hełmie bojowym okulary ale tak to...różnie.

Offline rrico_76

  • Ekspert
  • ***
  • Wiadomości: 2262
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Niezdecydowany
  • Klasa: Niezdecydowany
  • Rasa: Niezdecydowany
  • Serwer: MegaServer EU
Odp: Ubrania, armory
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 22, 2015, 17:09:53 pm »
Jak zakładam to patrzę tylko na odporności bazowe. Bonusy typu ochrona 25% na robaki i mięczaki mnie nie rusza, bo ile razy trafię na takiego przeciwnika? A odporności punktowe są uniwersalne, na każdego wroga. Jedyne co mi się przydaje to okulary dające 1PE (taki boost do SPECIALa) i tyle. Czasem (zależnie od postaci) kapelusz dający CH albo co tam. No i czasem patrzę na ogólny wygląd postaci, z założeniem że bez tych bonusów sobie jakoś poradzi, a będzie miło popatrzeć zwyczajnie na kolesia, który jest trochę zindywidualizowany.

Offline rafalpolo

  • Zaawansowany użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 126
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Ebonheart Pact
  • Klasa: Templar
  • Rasa: Breton
  • Serwer: MegaServer EU
Odp: Ubrania, armory
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 23, 2015, 01:43:17 am »
Ja jestem na etapie ładowania wszystkiego co jest gwiazdką. Dopiero ostatnio miałem już wybór gwiazdka na gwiazdkę i wybrałem bonus do ap zamiast odporności na ghoule z podobnych powodów co rrico. Bonus do ap zawsze się może przydać. Na odporności nie patrzę, mam i tak bardziej rouge postać to w odpowiedniku heavy armor nie będzie chodzić, a raczej coś jak medium gdzie jest większy bonus do "utility".

Wysłane z Tapatalka

Nowy Templar leczajka.

Offline rrico_76

  • Ekspert
  • ***
  • Wiadomości: 2262
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Niezdecydowany
  • Klasa: Niezdecydowany
  • Rasa: Niezdecydowany
  • Serwer: MegaServer EU
Odp: Ubrania, armory
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 26, 2015, 07:08:06 am »
W sumie tak sobie myślę. Mam 3 zawodników, każdy inny. Jeden lata na ciężko, często nosi pancerze wspomagane i ogólnie jest do walki wręcz + ciężkie gnaty i explosives'y. Koleś projektowany pod BoS.
Drugi jest snajperem, lata w średniawce i dużo się skrada, włamuje itd. taki właśnie rouge, cichociemny zawodnik z bunusem PA. Lekkie gnaty o dużym zasięgu, walka z daleka, bez wybuchowych i wielkich gnatów, cicho z ukrycia. Projektowany pod Trasę lub Minutemana.
Ale trzeci koleś jest uniwersalny, ma wszystkie statsy po równo i lata w czym popadnie na zmiane. I tu mam taki plan który nie wiem czy ma sens. Chcę kolesia przebrać w miękkie łachy z brahmina + kapelusz i okulary, dające tylko atrybuty i zrobić z niego gadatliwego kupca, który się wymiga gadką od walki. Projektowany pod Minutemana albo Trasę (w takiej kolejności). Jakie ma szanse taki koleś przeżyć do następnej walki? No i jaką broń byście tu widzieli przy takiej postaci? Może plazma albo co...

Offline SebaSan1981

Odp: Ubrania, armory
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 26, 2015, 07:51:43 am »
U takiego nie walczaka?? Nie wiem, w sumie F4 to nie F2 gdzie dało się przejść grę bez zabijania własnoręcznie choćby jednej postaci. Konstrukcja questów w F4 jest taka że gadaniem niewiele zdziałasz i przeważnie najmocniejszym argumentem jest dobra spluwa albo silna broń biała w ręku.

A ja się nareszcie doczekałem zbroi idealnej dla mojej postaci. Mam tu na myśli Chameleon armor, czyli napierśnik oraz nakładki na nogi sprawiające że gdy przykucnę i się nie ruszam to robię się niewidoczny/przezroczysty. W połączeniu z wymaksowanym skradaniem się efekt jest rewelacyjny!! Ghoule, mutki i ludzie mogą stać tuż obok mnie i mnie nie zauważą. Poza tym do walki z przyczajki oraz criticali nie ma chyba lepszego ubrania. A ile przy tym zabawy z robienia w konia przeciwnika, pojawianiu się "na wizji" na chwilę i zniknięciu. Uwielbiam grę w takim stylu!!

Żadne tam latanie w Power Armor - F4 to pierwsza gra z serii gdzie pancerzy wspomaganych nie używam prawie wcale. W zasadzie śmigałem w nich tylko dwukrotnie: raz w Concord walcząc z pierwszym Deathclawem oraz robiąc Fort Strong dla BractwaStali. Mam co prawda wymaksowaną X-01 Power Armor (tylko hełmu brakuje) ale też jej nie używam i stoi sobie w moim warsztacie w Sanktuarium. A zbroja kameleona?? Coś wspaniałego, zajebista zajebistość  ;D
« Ostatnia zmiana: Grudzień 26, 2015, 07:55:58 am wysłana przez SebaSan1981 »

Offline woodpecker0

  • Zaawansowany użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Ebonheart Pact
  • Klasa: Nightblade
  • Rasa: Imperial
  • Serwer: MegaServer EU
Odp: Ubrania, armory
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 26, 2015, 12:49:09 pm »
Dobra spluwa to może być nie raz nie - mocny, a - jedyny argument.

Jak chcesz nosić tylko jakiś garniak czy coś w ten deseń to może zainwestuj w trasę (chociaż częściowo), po zrobieniu dla nich paru zadań (a może od początku... albo po zrobieniu wszystkich, nie jestem pewny xD) od Toma Majsterkowicza można kupić, niektóre stroje, właśnie pokroju munduru czy garnituru, z mega odpornościami po 30 na dzień dobry, z możliwością ulepszenia do 110.
No i jak nosić się tak lekko to, może iść w skradanie, w takiego kameleona jak wyżej :D.

Offline rrico_76

  • Ekspert
  • ***
  • Wiadomości: 2262
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Niezdecydowany
  • Klasa: Niezdecydowany
  • Rasa: Niezdecydowany
  • Serwer: MegaServer EU
Odp: Ubrania, armory
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 04, 2016, 09:00:53 am »
Rozwiązałem częściowo problem z profilem tego gościa. Klamki to ma raczej dobre: dopasiona snajpa (jeszcze nie do końca, reszta na perku 3 którego nie mam), unikatowa klama 10mm (chyba zwiadowcza o ile pamiętam), ostatnio wydropiłem gdzieś fajny już rozbudowany karabin, mam jeszcze ząbkowany elektryczny miecz (głównie na ghule go używam), no i dochodzą miny/granaty (to różnie, zależnie czego mam więcej).
A cały armor metalowo/bojowo/skórzany + kapelusz jakiegoś tam gościa z questa dający 1CH, porozwijany mix, sprzedałem. Zamiast niego latam w płaszczyku dającym 45/45/0, kapeluszu 1PE i goglach 1PE (zostały z przedtem). Jest to wynik questa w Dobrym Sąsiedztwie gdzie trzeba się zdecydować na odgrywanie batmana czy jak go tam zwał (srebrny fantom czy jakoś tak). I na razie mi odpowiada, zobaczymy dalej.
Jeden element kameleona na razie znalazłem, ale na innej postaci.
A Trasy szukałem, na razie się nie udało. Zamiast kolenych śladów wyskoczył mi gwiazdkowy Łabędź :D, na razie nie dałem mu rady.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 04, 2016, 09:02:49 am wysłana przez rrico_76 »

Offline woodpecker0

  • Zaawansowany użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Ebonheart Pact
  • Klasa: Nightblade
  • Rasa: Imperial
  • Serwer: MegaServer EU
Odp: Ubrania, armory
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 04, 2016, 19:41:43 pm »
Gdzie zacząłeś to zadanie? W Hubris Comics (czy jakoś tam) byłem prawie na początku gry i tak cały czas musiałem taszczyć ciuch, rekwizyty i inne, ale nie wiem gdzie to zadanie się zaczyna :D, szukałem w jakimś poradniku ale niewiele się dowiedziałem.