Autor Wątek: Fabuła F4  (Przeczytany 7135 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Morkhet

Fabuła F4
« dnia: Listopad 19, 2015, 13:43:11 pm »
Jak sądzicie jak potoczy się fabuła która jest nam znana do tej pory. Osobiście uważam, że mąż bądź żona naszego herosa powinni przeżyć i na własną rękę szukać młodego, gdzie w przyszłości spotykamy się i albo wspólnie łączymy siły albo.. hmm stajemy się wrogami, coś takiego. Młody Shaun już pewnie nie jest taki mały, z początku widzieliśmy jak nam go zabierano ale zaraz po tym zamrozili nas ponownie, jak oceniacie i co sądzicie, czy Shaun będzie szczęśliwy gdy nas zobaczy ? Czy może będzie przewodził grupie bandytów :D.

Zdradzę tylko że niechcący natknąłem się na artykuł o nim i wiem kim jest czy też będzie, zobaczymy jak to się potoczy.

Offline rrico_76

  • Ekspert
  • ***
  • Wiadomości: 2262
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Niezdecydowany
  • Klasa: Niezdecydowany
  • Rasa: Niezdecydowany
  • Serwer: MegaServer EU
Odp: Fabuła F4
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 20, 2015, 08:52:24 am »
Ja bym obstawiał tak. Shaun ma tyle samo lat co bohater, bo przecież jego wydłubali wcześniej z lodówki. I stanie na czele jakiegoś ruchu oporu (nie wiem przeciw czemu), będzie liderem dużej grupy w Diamond City (albo innym), może nawet antagonistycznym do bohatera, nie wiedząc jeszcze o pokrewieństwie może na niego polować z użyciem ludzi i sporych zasobów. Jednocześnie niezależnie walcząc z raidersami. Nie będzie wodzem bandytów, ale drugiej alternatywnej grupy ludzi. Może być micro-wojna z naszą grupą o jakiś bardzo ważny zasób.

Co do żony to bym jej nie wprowadzał. Została postrzelona w hibernatorze i tak to wyglądało jak wychodziliśmy z bunkra. To niby skąd by się wzięła znowu żywa?

Wariant alternatywny: Shaun został porwany jako źródło niewolników do roboty. Siedzi z innymi w jakiejś kolonii karnej, zapierdziela w dzień a nocami organizuje ruch oporu. Jest na progu buntu i będziemy musieli go uratować bo bunt jest skazany na totalną porażkę (o czym oni nie wiedzą), złapani powstańcy zostają natychmiast zabijani albo poddawani przemianie w ghule (radiacja). Uratowanych ludzi możemy wcielić do naszej osady. Podłożem może być jakaś organizacja ochroniarzy z bunkra, która utworzyła grupę opartą na niewolnictwie, może sprzymierzyli się z mutkami. Wyłapali samych bardzo młodych żeby mieć młodą zdrową siłę roboczą jak dorośnie do pracy.

Edit
Wariant trzeci.
Shaun został zabrany przez organizację robiącą badania na ludziach w celu stworzenia nowej ludzkości, zdolnej przeżyć w zmutowanym świecie. Zostaje poddany rygorystycznym experymentom, bo jest młody i ma szansę, i zamieniony różnie: w mutanta, robocopa albo inne bydle. Celem jest stworzenie nowej rasy, która jednocześnie ma być żołnierzem doskonałym.
Z takich zawodników robi się korpus i wysyła do boju i oczyszczenia terenu pod zamieszkanie jakiejś kolonii twórców experymentu.

Wariant czwarty.
Kobita umarła w hibernatorze (przecież pamiętam jak zdejmowałem obrączki) - to nie ulega, została tam.
A Shaun zostaje zabity bo się stawiał. Koniec fabuły :) Ale o tym bohater dowiaduje się dopiero na końcu poszukiwań. Zostaje na lodzie i żyj sobie człowieku.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 03, 2015, 09:01:06 am wysłana przez rrico_76 »

Offline rrico_76

  • Ekspert
  • ***
  • Wiadomości: 2262
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Niezdecydowany
  • Klasa: Niezdecydowany
  • Rasa: Niezdecydowany
  • Serwer: MegaServer EU
Odp: Fabuła F4
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 09, 2015, 09:03:25 am »
A tak z innej beczki. Zastanawiam się czy jest sens się spieszyć z głównym wątkiem. Jakoś mi się nie pali do poznania fabuły, jeszcze się zdąży. Wolę najpierw pobujać się po mapie i poodkrywać lokacje. Przydadzą się do fast travel i potem do głównego questa. Poza tym farma surowców potrzebnych do budowy osad, które też mogą odegrać rolę (nie wiem ale się spodziewam, że nie buduje się ich ot tak bez potrzeby). Lepiej mieć jakieś zaplecze gdyby coś było potrzebne, np. lepsze gnaty itd.

Offline Taryf

  • Moderator Globalny
  • Ekspert
  • ******
  • Wiadomości: 390
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Ebonheart Pact
  • Klasa: Dragonknight
  • Rasa: Imperial
  • Serwer: MegaServer EU
Odp: Fabuła F4
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 09, 2015, 10:05:04 am »
W wywiadach przed premierą padło stwierdzenie że craft i osadnictwo to element opcjonalny

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka


N'Gasta! Kvata! Kvakis!


Forum gildii PS4 EP: esopolska.jun.pl

Offline rrico_76

  • Ekspert
  • ***
  • Wiadomości: 2262
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Niezdecydowany
  • Klasa: Niezdecydowany
  • Rasa: Niezdecydowany
  • Serwer: MegaServer EU
Odp: Fabuła F4
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 09, 2015, 10:09:06 am »
Ale bym obstawiał że zadziała raczej na korzyść. Przykładowo wezwanie pistoletem sygnałowym obywateli najbliższej osady w jakieś większej strzelaninie. Poza tym nie musisz ścigać wroga, przyjdzie sam, a loot wpadnie ;)

Offline Morkhet

Odp: Fabuła F4
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 21, 2016, 14:09:14 pm »
Tak się kończy moja przygoda z główną fabuła F4, chociaż nie jestem jeszcze pewien, nie widziałem żadnego filmiku na koniec typu jak poradziła sobie po wybuchu instytutu, każda z frakcji, może tego nie ma, może będzie potem, nie wiem, w każdym bądź razie, postawiłem się po stronie bractwa stali *AD_Victoriam!*, jako fan tej frakcji z poprzednich części, nie mogłem postąpić inaczej. Było kilka rozczarowań, ale dało się przeżyć, i jestem powiem Wam zadowolony. Po całej akcji, zostałem awansowany z Paladyna na Wartownika, najwyższy stopień odznaczenia w Bractwie, i tylko kilka osób na całym świecie ma takie odznaczenia, hej, tak zapewniał Maxson! ;)
Shaun, jak sami wiecie, trochę wydoroślał, moja postać straciła już dawno matczyną miłość, dla niej, malutkie dziecko, z dniem wyjęcia z krypty 111, przepadło na zawsze, tak więc, brak wspólnych chwil, wspomnień czy czegokolwiek rodzinnego, dlatego nie było tu miejsca na smutki i żale, Shaun stał się  obcą osobą dla mojej postaci, dodatkowo jego gadka w Instytucie zapewniła mnie o tym, przez co, decyzja o Instytucie zapadła szybko. // tak trochę urozmaicając historię mojej postaci// klimacik.

Urozmaicając to wszystko, postanowiłem przygarnąć syntka Shauna, tak jak poznałem pana detektywa syntka, tak postanowiłem zrobić z małym, może chociaż w taki sposób odtworzą się jakieś stracone szanse na wspólne życie. W tajemnicy przed Bractwem, zamierzam go przerzucić do jakiejś chatki, tylko my i pies.

Także reasumując, podobała mi się Trasa, mieli chyba najlepszy punkt widzenia, rozwalić Instytut, zachować żyjące ludzkie syntki, ale brakowało im drygu takiego jak miało bractwo, to też trzeba było się nimi zająć odpowiednio :/, szkoda.
W stroju Trasy, na Prydwenie Bractwa z małym Shaunem, łamię cały regulamin jaki przysięgałem przed wstąpieniem, ale widzę, że nikt nie ma za złe :D.

Ahh byłbym zapomniał, plus rangi bractwa jest taki, że mam w dupie wszystkich nowicjuszy i niżej rangą ode mnie, to oni mi usługują i witają z honorem, a nowo przybyłych rekrutów/giermków mogę brać na wyprawę w celu nauki i obserwacji, jak wygląda walka prowadzona przez moją postać, niezły smaczek.

Screeny niżej ;)

Rozkazy od jeszcze Paladyna:



Awansik i szacunek:



Upragnione chwile:




Za jakiś czas, zamierzam znaleźć najlepsze miejsce na wspomnianą chatkę, plus zamierzam zająć się poszerzeniem skarbca, w końcu tyle tego się nazbierało, przez jakiś czas, tylko wpadałem do Sanktuarium, zostawiałem rzeczy w skrzyniach i jazda dalej na wyprawę. Także, to są moje cele póki co.





Offline SebaSan1981

Odp: Fabuła F4
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 21, 2016, 15:13:16 pm »
Fajne screeny i fajnie że doszedłeś do końca questowej drogi. Ja obecnie jestem na rozdrożach i czeka mnie "krytyczna decyzja". Ale jak wspominałem, mam 4 alternatywne sejwy i w każdym z nich poprowadzę moją dziewoję w innym kierunku. Co do tej chatki to ciekawy pomysł, sam sie zastanawiam gdzie by było najlepiej taak osiąść. Jest kilka takich samotni na mapie, przeważnie na totalnych odludziach ale niestety nie da się tam nic budować bo nie są odblokowywalne za pomocą warsztatu.

Offline Morkhet

Odp: Fabuła F4
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 21, 2016, 15:22:36 pm »
To prawda, ale gdzieś kiedyś na necie widziałem pewien trick :), tzn. Jakiś kod w konsoli dzięki któremu można postawić warsztat w dowolnym miejscu. Nie wiem jak to działa, jaki jest obszar budowy itp, ale zapewne potestuje, teraz po fabule, nie omieszkam sprawdzić :).

Offline rafalpolo

  • Zaawansowany użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 126
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Ebonheart Pact
  • Klasa: Templar
  • Rasa: Breton
  • Serwer: MegaServer EU
Odp: Fabuła F4
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 21, 2016, 16:26:48 pm »
Ja skończyłem z potomkami MIT. Nie było innej możliwości, podoba mi się wątek syntetycznych w F4, mogło oczywiście być tego więcej. Jestem po stronie Instytutu, wypelniam ich cele, a za muzykę Anthony Rother z utworami pokroju "nie masz pracy przeze mnie", w nawiązaniu do syntetycznych. Ekstra, tylko zgubił mi się gdzieś ten towarzysz Łowca eh, nie mogę nigdzie go znaleźć

Z tapatalka

Nowy Templar leczajka.

Offline woodpecker0

  • Zaawansowany użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Ebonheart Pact
  • Klasa: Nightblade
  • Rasa: Imperial
  • Serwer: MegaServer EU
Odp: Fabuła F4
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 25, 2016, 14:20:36 pm »
Kody mogą różnie działać (czyli po prostu nie działać) plus wyczytałem gdzieś kiedyś, że moga psuć save'y, jakkolwiek by to się miało objawiać.

Offline rrico_76

  • Ekspert
  • ***
  • Wiadomości: 2262
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Niezdecydowany
  • Klasa: Niezdecydowany
  • Rasa: Niezdecydowany
  • Serwer: MegaServer EU
Odp: Fabuła F4
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 25, 2016, 14:55:40 pm »
A nawet mając te kody, jak w ps4 je wpisywać? Nie wyobrażam sobie jakoś takiego wariantu, system-czołg.

Offline rafalpolo

  • Zaawansowany użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 126
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Ebonheart Pact
  • Klasa: Templar
  • Rasa: Breton
  • Serwer: MegaServer EU
Odp: Fabuła F4
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 25, 2016, 15:46:34 pm »
U nas się nie da. Tylko PC ma dostęp do konsoli, gdzie mogą wpisać różne rzeczy. Np przywołanie zagubionego sojusznika.

Z tapatalka

Nowy Templar leczajka.

Offline Morkhet

Odp: Fabuła F4
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 25, 2016, 23:00:28 pm »
U mnie kod na postawienie warsztatu działa, znalazłem idealne miejsce i rozpoczęto budowę pięknego ośrodka z wielka fortecą-skarbcem, co najlepsze, warsztat czy też budowa, widzi teren jako pusty, a więc można stawiać :D.

Offline rrico_76

  • Ekspert
  • ***
  • Wiadomości: 2262
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Niezdecydowany
  • Klasa: Niezdecydowany
  • Rasa: Niezdecydowany
  • Serwer: MegaServer EU
Odp: Fabuła F4
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 26, 2016, 08:35:07 am »
A miałeś tam coś już na tym terenie? Albo daje się decon złomu robić gdyby leżał? bo utrudnia budowanie. Co rozumiesz przez 'jako pusty'?

Offline Morkhet

Odp: Fabuła F4
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 26, 2016, 09:05:52 am »
Tak, jest tam jakaś mała budka, molo, drzewka i skały, to z gotowych rzeczy, niestety przerobić na składniki się nie da, trzeba manewrować z budową pomiędzy drzewkami. Pusty, czyli pasek u góry, świadczący o wielkości/zapełnieniu naszego miasteczka jest całkowicie pusty, prościej się już nie da...

Ps. Coś tam padło wyżej o save'ach, u mnie nie ma najmniejszego problemu z tym, nawet raz mi scrashowało grę a save dalej śmiga.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 26, 2016, 09:08:02 am wysłana przez Morkhet »