Elder Scrolls Online - Polski Portal

HydePark => Inne gry => Kącik fanów Fallout 4 => Wątek zaczęty przez: Morkhet w Grudzień 04, 2015, 01:16:59 am

Tytuł: Bugi
Wiadomość wysłana przez: Morkhet w Grudzień 04, 2015, 01:16:59 am
Znaleźliście jakieś ciekawe, irytujące bądź śmieszne błędy? Ponoć jest już jakiś patch łatający trochę rzeczy, na razie w fazie beta, ale jak czytałem komentarze to więcej psuje niż łata, zwłaszcza, że ludzie narzekają na ekran startowy, zwiecha i tyle. Więc póki co odpuszczę, poczekam aż wyjdzie pewna wersja.

Znalazłem jak dotąd 4 błędy:

* Ustawianie rzeczy na szafkach czy stołach, po powrocie do obozu, przesuwają się w dół wbijając się w półki mebla bądź przechodzą przez blat stołu.

* Jeżeli macie otwieranie zamków na full, oraz hakera, można nabijać sobie punkty expa, mianowicie, otwieracie wytrychem sejf, po czym odpalacie podłączony terminal pod sejf, i w nim zamykacie zamek sejfu. Można powtarzać w nieskończoność, chociaż bug dla mających czas i cierpliwość, bo o ile dobrze pamiętam to b.trudny zamek daje 17 expa za otwarcie?

* Perk samotny wędrowiec, (łącznie na kilku gwiazdkach - bez towarzysza zwiększa nam się udźwig o 100, mniejsze obrażenia, oraz zwiększony dmg naszej postaci) może być używany z psem, gdyż gra uważa, że nasza psina to nie towarzysz :), aczkolwiek to może zostać poprawione w najbliższym patchu.

* Zdarzyło mi się parę razy, że przeciwnik nie reagował, wydaje mi się, że to były ghoule, wstał i tak stał bez żadnej akcji.
Tytuł: Odp: Bugi
Wiadomość wysłana przez: rrico_76 w Grudzień 04, 2015, 08:39:31 am
Też miałem tak parę razy, że rzucone na beton graty do deconu wtopiły się w podłoże. Zdarzało mi się je znaleźć jak wróciłem drugi raz do obozu. Co do mebli to jest na to sposób: postaw szafki z szufladami, co przecieknie, znajdziesz w szufladzie :D
Z brakiem reakcji też mi się zdarzało. Z reguły się raczej cieszyłem z tego bo było łatwiej odstrzelić wroga. W kwestii ghuli to może być sensowne, bo przecież one są na tyle głupie, że nawet jak zobaczą postać to mogą nie wymyślić żeby zaatakować :D
Wędrowca i sejfów nie próbowałem, ale w takim razie do przetestowania :)
Nie wiem czy to bug czy zwykła konstrukcja świata. Czasem zdarza się tak, że nie da się postawić elementu konstrukcji chociaż jest wolne pole, bez przeszkód itd. Są miejsca idealnie nadające się żeby tam było np. ogrodzenie a nie można go wpasować.
Tytuł: Odp: Bugi
Wiadomość wysłana przez: woodpecker0 w Grudzień 04, 2015, 20:58:22 pm
No u mnie błędów nie brakuje, nawet jeden przed chwilą wypatrzyłem ale od początku...

Niewidzialność:
Mam ochraniacz (nie pamiętam czy na nogę czy rękę), który w trakcie kucania sprawia, ze jestem niewidzialny (jak w trakcie używania Stealth Boya), tyle, że czasem znika całkowicie interfejs, nawet jak wstanę, pomaga włączenie i wyłączenie pip-boya albo oddalenie kamery.

Chociaż czasem zdarza się, że całkiem znikam, co już nie ma związku z tym ochraniaczem.

Tak samo przy zmianie broni, czasem trzeba czekać sporo czasu w ogóle na jej zmianę, po czym broń jest niewidzialna, gość jakby ją trzyma ale jej nie ma.

Bug, który dzisiaj wypatrzyłem ma związek z windą we wraku FMS Northern Star, wchodzi się od tyłu, a wrócić można windą, ktoś (z twórców) wpadł na genialny plan, zamontować łódkę na linach i dać jej przycisk, teoretycznie powinno zadziałać jak ta, taka żółta winda ale... łódka zostaje na miejscu i zsuwamy się w dół na niewidzialnej platformie z przyciskiem, przejeżdżając przez teksturę owej łódki.
Owy błąd nawet wypisany na wiki.

Tak odchodząc na chwile od bugów, na tym statku można się trochę poczuć jak w Skyrimie... bandyci mówią po norwesku :D.

Jeśli chodzi o przenikanie przez tekstury, dzisiaj przeszedłem przez cały budynek xD, ale coś się zepsuło do tego stopnia, że musiałem wczytać ostatni zapis bo drzwi przestały działać.

To akurat może nie tyle bug ale co najmniej głupia rzecz kiedy... przeciwnik strzela sobie mini-atomówką pod nogi (strzelając do mnie ale praktycznie z kilku metrów, na zamkniętej przestrzeni - tak więc uważajcie w ruinach Quincy - padłem tam ok. 13 razy (to zaczynało być nudne) z 47 lvl, nawet nie chcę wiedzieć ile amunicji poszło ale zabawa co najmniej... przednia.

Nie reagowanie przeciwników, też się z tym spotkałem, nawet dzisiaj w trakcie wyłupywania strzelców w jakimś kamieniołomie na dole mapy, dwóch stanęło praktycznie w bezruchu i mogłęm sobie do nich strzelać, jakby nigdy nic do tarczy.

Inna sytuacja też, ze strzelcami - chodziłem sobie wokół jakiejś ich grupki i... nic, dopiero jak (dosłownie) wpadłem na jednego to zaczęli mnie atakować.

Podobna sytuacja z misją "Początek długiej drogi" dla towarzysza McCready'ego kiedy trzeba było zabić jego byłych... "kolegów"; jeden z nich - w ich bazie w ogóle mnie nie atakował, kule latały mu wokół głowy a on nic, a pogadać się z nim nie dało, normalnie w trakcie walki sobie siadał/jadł/ "naprawiał" ściany, jakby mnie tam nie było.

Jeszcze coś mi chodziło po głowie ale nie pamiętam... najwyżej później coś dopiszę.

edit...

Kolejna rzecz, która właśnie mnie dopadła, to... wziąłem się za zadanie z USS Constitution, w trakcie rozmowy z nawigatorem pokazało mi się, że Żłobek Greentop jest atakowany, więc wyruszyłem im na pomoc, rozwaliłem wszystkich i użyłem szybkiej podróży do Sanktuarium, żeby coś zostawić ale... muzyczka, która leci w trakcie walki dalej gra, w menu głównym też, mam nadzieję, że jak teraz włączę to będzie już dobrze (Właśnie zauważyłem, że jakiś patch się zaczął ściągać... to też by można chyba dopisać do bugów - raz mnie w trakcie misji (kiedy miałem zapisane dość dawno) gra się wyłączyła, bo właśnie coś się pobierało do gry).
Tytuł: Odp: Bugi
Wiadomość wysłana przez: Morkhet w Grudzień 05, 2015, 00:20:20 am
Dziwne, u mnie jeszcze nic nie pobrało, ani przy starcie ani w trakcie gry.

U mnie również występuje ten bug odnośnie niewidzialnej broni w ręce, strasznie irytujące, padłem przez to parę razy, bo zanim się załadowało do końca i broń się pokazała to już chmara ghouli rzucała się, swoim stylem kamikadze.
Tytuł: Odp: Bugi
Wiadomość wysłana przez: SebaSan1981 w Grudzień 05, 2015, 04:04:03 am
Na Pleju czwórasie gram jak większość wie i błędów w sumie to naliczyłem kilka. Zatem po kolei:

1. Glitche w dialogach. Czasem gdy npc-e coś mówią to nie zawsze wyświetlają się napisy zgodne z tym co mówią. Czasami mówią bez napisów lub wyświetlają się błędne kwestie dialogowe. Miałem to podczas pierwszych rozmó z Minutemanami, potem było już ok.

2. Glitch umożliwiający dowolne nabijanie expa. Rzecz cała dzieje się w lokacji o nazwie Hubris Comics. w głównym hallu znajduje się przeszklona gablotka z zamkiem na poziomie Medium zawierająca legendarny toporek Grognac. Wystarczy otworzyć gablotkę a potem za pomocą stojącego obok kompa zamknąć ją ponownie. Po wyjściu z menu kompa można znów otworzyć zamkniętą na poziomie medium gablotkę. Potem znów do kompa, opcja Zamknij i tak w kółko. Niedużo expa wpada bo coś około 13exp pointsów ale błąd jest błędem.

3. Randomowy glitch z zakupami u sprzedawców. Nie działa co prawda u handlarza na latającym statku Bractwa ale gdzie indziej przeważnie już tak. Po zakupie dowolnej amunicji od sprzedawcy można mu ją odsprzedać ponownie. Tyle że najpierw odsprzedajemy mu jedną sztukę a potem całą resztę tego samego rodzaju kupionej wcześniej amunicji. Glitch polega na tym że pozostaje nam w inventory nadal jedna sztuka amunicji, którą możemy sprzedawać w nieskończoność. Oznacza to także że możemy nabić sobie tysiące kapsli kasy znikąd i w ten sposób przejąć wszystko co sprzedawca ma w ofercie. Całkowicie za frajer !!

4. Nieśmiertelny Ochłap. Psisko jak wiemy jest bardzo przydatne w walce a najlepszym mykiem jest to że jest nieśmiertelny. Zdarzyło się kilka razy że spadł z dużej wysokości (dwa razy z pokładu sterowca Bractwa Stali bo przelazł przez barierki), słychać było tylko skowyt "auuu" po zaliczeniu gleby, po czym po kilku chwilach pies respawnował się cały i zdrowy!! Pod wodą Ochłap też nie utonie, perk Aqua Girl chyba działa także na niego. Z drugiej strony jednak dobrze że nie ginie bo szkoda  by było stracić najlepszego compadre od czasów Lydii ze Skyrima  ;)

5. Mając masę ekwipunku zalegającego w skrzyniach/szafkach można doświadczyć trwającego ok sekundy rwania się animacji podczas podchodzenia to takiej właśnie załadowanej skrzyni. Zapewne przez to że w momencie wyświetlenia się opcji interakcji ze skrzynką gra na szybko doczytuje jej liczną zawartość. Podobny efekt miałem w Skyrim na PS3, gdy w jednej skrzyni trzymałem kilkaset różnych przedmiotów (po wejściu do menu skrzyni gra zamulała na kilkanaście sekund).

6. Rzadko zdarzające się błędy w detekcji kolizji. Npc-e stojące na stolikach lub w wannie, biegający w tę i nazad kupiecki brahmin w Sanktuarium (zdarzało się że taplał się w sąsiadującym jeziorku). Ot takie tam śmiesznostki które szybko same się naprawiały.

7. Jakieś tam drobne błędy graficzne, sporadycznie zdarzające się opóźnione doczytywanie się tekstur. Gaszące się nie wiedzieć czemu szperacze instalacji obronnych w osadach. Nic wielkiego.

To tyle błędów jakie zauważyłem do tej pory. W sumie nie przeszkadzają w grze, czasami może nawet pomagają. Gra się przynajmniej nie wysypuje i nie zawiesza tak jak to lubił robić czasem Skyrim, Red Dead Redemption, GTA V albo TESO.

Tytuł: Odp: Bugi
Wiadomość wysłana przez: woodpecker0 w Grudzień 05, 2015, 12:31:23 pm
A pamiętam co jeszcze chciałem dopisać...

Błędy związane z handlem, głównie zauważyłem to z Carlą Śmieciarą, otóż mam w Sanktuarium postawione dwa punkty dla karawan, o ile ta jedna czy dwie zostają właśnie pod tym zadaszeniem, stojąc tuż obok braminów, że czasem nie można zagadać (to też mogli by poprawić), to Carla zawsze stoi przy spawnie (tam gdzie nas daje po użyciu szybkiej podróży) - problem leży tu, że nie zawsze wyświetla się towar i kasa, po prostu puste okienka handlu, ale zauważyłem, że dzieje się to chyba zawsze, gdy akurat wchodzi w nas bramin ( mnie i Carlę) i nas odpycha/przesuwa.


Hmm, jeszcze coś było...

Co do nieśmiertelnego ochłapka to... nie jest żaden bug, tak zdaje się ma być, żebyśmy przez głupotę nie musieli grzebać naszych towarzyszy jak miało to miejsce w F3 -  nigdy tam nie grałem z towarzyszem bo było mi ich szkoda tracić przez to, ze co chwilę ktoś wpadał pod lufę czy spadał z wysokości. Nie dotyczy to tylko psa ale też innych towarzyszy, chociażby McCready (ps, jeśli się nie mylę można z nim... być (" If you know what I mean ") , męska postacią też xD). Jak padnie w trakcie walki można mu/im dać stipmaka, albo poczekać aż walka się skończy i sam wstanie.

No, ze szperaczami też zauważyłem, po wyjściu z osady przy użyciu szybkiej podróży i po powrocie wszystkie te reflektory pomimo, ze działają i się ruszają - nie świecą.

Ooo kolejna (właściwie dwie) rzecz mi się przypomniała odnośnie właśnie towarzyszy.
Owa rzecz zdarzyła mi się na lotnisku, McCready padł w trakcie walki ale... nie wstał został na ziemi siedząc na tyłku, pomimo, ze po skończeniu walki, miał już pełne zdrowie, mógł strzelać itd. ale... siedział na tyłku. Dopiero szybka podróż pomogła.

A druga rzecz ma związek z pałką elektryczną, byłem w ruinach Quincy, jeden ze strzelców miał ową pałkę, po uderzeniu mnie, padałem na chwilę sparaliżowany. Problem jest taki, ze gdy zanim mój gość wstał, użyłem V.A.T.S.-a i... postać już nie wstała, musiałem wczytać zapis od nowa o kolejny (już chyba ostatni 14 raz swoją drogą) zaczynać od nowa.

edit...

O ile to wszystko to takie małe pierdółki, które w sumie w żaden sposób nie przeszkadzają w grze to teraz się lekko oburzyłem...
Mianowicie zawitał do mnie niebieski ekran śmierci (blue screen), w trakcie rozmowy z Wadimem w barze Rezerwa w Diamond City, w trakcie gadki o DJ radia Diamoind City, którego należałoby sprzątnąć.
Mam nadzieję, że był to taki jednorazowy wybryk czy ew. związany z tym jednym zadaniem...

edit edit...
Chociaż ten blue screen może nie mieć związku z Falloutem, przed chwilą w trakcie słuchania muzyki na YouTube też do mnie zawitał...
Tytuł: Odp: Bugi
Wiadomość wysłana przez: rrico_76 w Grudzień 07, 2015, 10:56:12 am
Tego glitcha z dialogami też miałem. Oprócz tej rozmowy co mówił Seba, jeszcze w innych sytuacjach, przynajmniej kilku (może -nastu nawet). Z reguły wyświetla się ostatnia opcja dialogowa poprzedniego zawodnika jeżeli byli w grupie i tak wisi, a rozmowa idzie dalej.
Npce na meblach też przerabiałem, zdarza się. Raz mi bramin wlazł do szklarni bo żarły dwa z tego samego koryta ustawionego przy zewnętrznej ścianie (żarł przez ścianę). Koryto przestawiłem w inne miejsce, ale bramin się zwiesił w tej szklarni i nie mógł wyjść przez drzwi (drugi przeszedł do koryta normalnie).
Z handlem na razie nie miałem niespodzianek.
Tytuł: Odp: Bugi
Wiadomość wysłana przez: SebaSan1981 w Grudzień 10, 2015, 06:17:08 am
Był patch wczoraj na PS4, ważyło toto z 500MB i załatało błędy z handlem/kupowaniem za darmo oraz z dialogami. Dodali też chyba kilka fryzur o tego miglanca z Diamond City...
Tytuł: Odp: Bugi
Wiadomość wysłana przez: rrico_76 w Grudzień 10, 2015, 14:15:32 pm
Właśnie tak się zastanawiałem co łatali, czego nie. I co skopali zamiast. Fryzury mi generalnie wiecie co i koło czego, dialogi ok, jestem za, ale zakupy by się przydały żeby zostawili ;)
Tytuł: Odp: Bugi
Wiadomość wysłana przez: woodpecker0 w Grudzień 10, 2015, 17:26:36 pm
Mam nadzieję, ze o tym wcześniej jeszcze nie wspominałem ale dwie rzeczy są dośc... no przeszkadzają.

Po pierwsze:
Jak pierwszy raz w ciągu dnia włączam Fallouta to w menu głównym strasznie muli... dźwięk jest dobrze ale jak leci jakiś filmik ze S.P.E.C.I.A.L.to tragedia... przeskoki jakby były ze 2 FPS... nie idzie gry włączyć, klikam ENTER i nic się nie dzieje, bo gra musi ogarnąć siebie najpierw.

Druga rzecz ma związek ze zdobyciem jakiejś chyba legendarnej broni... czy czegoś tam innego.
To jest [tu pada nazwa miejsca, zedytuję jak sprawdzę, teraz zapomniałem] - w każdym razie chyba coś Z General Atomics, na końcu jest pole treningowe nowyych robotów (złotych raczek) i jest takze sejf, który można otworzyć tylko po przejściu owego szkolenia, zadanie dość dziwne bo "głos ze ściany" {no... teoretycznie z głośnika ale za bardzo tam żadnego nie widać) mówi Ukarz dziecko a trzeba wyłączyć radio... w każdym razie to nie działa... widziałem gdzieś na necie wpisy innych ludzi, którzy tez z tym mają robolem i... rozwiązania chyba nie ma... no chyba, ze w jakimś patchu to poprawili, bo coś tam zdaje się wychodziło ostatnio... a mi zresztą co chwilę się coś do-pobiera.

Tytuł: Odp: Bugi
Wiadomość wysłana przez: rrico_76 w Grudzień 11, 2015, 08:26:50 am
U nas na ps jest inaczej. Nie zauważyłem żeby main screen się wieszał, no może trochę tylko jak klikam szybko, ale ujdzie. A z pobieraniem było tak, że do tej pory od kupienia tylko jedna spora paczka, nic pomiędzy.
Tytuł: Odp: Bugi
Wiadomość wysłana przez: woodpecker0 w Grudzień 11, 2015, 14:57:52 pm
No mi już ze dwa razy gra (w połowie questa!) się wyłączyła, jak wlazłem z powrotem na Steam to akurat na liście gier, obok nazwy Fallout 4 po myślniku była jakby prędkość pobierania (swoją drogą, gry lecą mi po 3mb/s a tu zawsze idzie ok 250kb/s) i procenty, i dopóki się nie skończyło nie mogłam włączyć od nowa gry, ze dwa razy mi tak grę wyłączyło ale ogólnie zdarzyło mi się takie coś (to pobieranie) z 5 razy.


edit...

Kilka screenów:
Człowiek i winda (http://i.imgur.com/r1T18Pd.png)
Chyba bramin ulepsza sobie broń  (http://i.imgur.com/vGeRylX.png)

Tytuł: Odp: Bugi
Wiadomość wysłana przez: SebaSan1981 w Grudzień 13, 2015, 15:02:37 pm
Mi się zdarza że brahminy zaopatrzeniowców łażą sobie po dachach w Sanktuarium. A jak z nich spadną to sprintem wybiegają z osady jakby miały jakieś dopalacze pod ogonem. Ale to raczej zabawne niż denerwujące.

Dla mnie najpoważniejszym błędem (zresztą wszystkich nowych produkcji a nie tylko F4) jest możliwość zmiany poziomu trudności w czasie rozgrywki. Totalny bezsens. Jak ktoś sobie ustawi Normal lub Hard na dzień dobry to nie powinien mieć możliwości tego zmieniać w czasie gry. Już nie mówię o graniu na Very Easy, które to stworzone zostało dla totalnych casuali oraz niepełnosprawnych umysłowo i manualnie graczy. Tendencja z ustawianiem poziomów trudności w grach niestety nie zmieni się i czasy Gothica albo Lineage (obie gry były same w sobie trudne) już nie powrócą. Dlaczego?? Bo gra nie może teraz być za trudna, bo się jeden ludek z drugim zdenerwuje że czegoś nie może przejść i zrezygnuje z produktu. Kiedyś robili gry dla ambitnych graczy, teraz byle down (nie obrażając downów) może przejść na Very Easy chwaląc się filmikami na jutiub jaki to z niego ekspert.
Jak już zrobili V.Easy dla upośledzonych to ok ale przynajmniej niech poziom trudności zostanie stały na cały czas rozgrywki daną postacią a nie tak że można go zmieniać w dowolnej chwili.
Tytuł: Odp: Bugi
Wiadomość wysłana przez: woodpecker0 w Grudzień 13, 2015, 16:06:21 pm
Zmiana poziomu trudności (w dół) w trakcie rozgrywki nie jest zła, czasami się przydaje bo gry bywają tak zrobione, że... no rożnie to bywa. Jakby mieli to zmieniać to mogłoby być tak, żeby dało się owy poziom zmienić jeszcze w grze, w trakcie ale do któregoś momentu, np. w F4 taki jakby prolog - aż do wyjścia po raz pierwszy z krypty - trwa ok 30 minut, teraz wyobraź sobie, że zacząłeś grać na "przetrwanie" ale nie dajesz sobie rady, no to zaczynasz od nowa na Very Hard... dalej za trudno, no cóż, pora zmarnować kolejne 30 minut na przechodzenie prologu na kolejnym niższym poziomie, który też może okazać się za trudny. Jeśli np. w Falloucie mieliby wprowadzić wybór poziomu tylko na początku gry, powinno dać się sprawdzić już przed rozpoczęciem gry czy sobie na takim poziomie poradzimy.

A co do poziomu V.Easy to są też ludzie, którzy nigdy nie mieli styczności z grami tego typu, często w grach obok poziomu trudności jest opis w stylu "Easy - Jeśli pierwszy raz grasz w grę typu..." itd, więc takie coś też musi być, nie wszyscy są jakimiś hardcorowymi graczami jak my :D.

A z takich... 'zabawniejszych' rzeczy związanych z poziomem trudności w Metro 2033 jak udało mi się gdzieś zdobyć za darmo na Steam, postanowiłem sobie przejść.
I bez problemu udało mi się to na maksymalnym poziomie ale... za przejście na danym poziomie jest osiągniecie, a że ostatni zapis był gdzieś kilka minut przed końcem gry, to jak już miałem osiągniecie za przejście na najwyższym lvl, postanowiłem sprawdzić, czy zaliczy od razu na niższym czy będę musiał na tym niższym od nowa przechodzić cała grę... cóż... dało się, zawsze parę osiągnięć za nic się nabiło :D.
Tytuł: Odp: Bugi
Wiadomość wysłana przez: rrico_76 w Grudzień 14, 2015, 08:48:33 am
Miałem metro, ale dolazłem do miejsca gdzie nie wiem co dalej, jakoś przejścia nie mogłem znaleźć niezależnie od poziomu trudności, a to była komora gazowa. Przy każdej próbie po wybiciu wrogów ginąłem z upływu czasu, no to musiałem se wrzucić na luz i giera poszła na półke. Nie z poziomu trudności, ale z utrudnień terenowych.
A co do poziomu w F4 - jestem za tym żeby jednak zmiana została. Dlaczego? Bo są ludzie, którzy grają tylko i wyłącznie dla zabicia czasu, raczej na przejście giery niż explorowanie, po godzinie dziennie itd. I oni też powinni mieć frajdę z grania, nie tylko "gracze". Z punktu widzenia wydawcy to jak najbardziej uzasadnione, w sumie oni też kupili produkt, zapłacili i chcą grać. Jak komuś za łatwo, przecież ma możliwość ustawienia lvl wyżej, wybór gracza na jakim poziomie przejedzie, wolna wola.


edit
Bug z dialogami niestety jeszcze jest aktualny, ostatnio miałem. Synchro podpisów z wypowiedzią nie śmiga prawidłowo, podpisy się powtarzają niezależnie od opcji dialogowej rozmówców albo całkiem znikają.
Został też bug z grafiką postaci, ładują mi się brahminy między ściany (pół na pół jak dalej jest koryto) albo stoją "między" schodami częściowo w powietrzu.
Tytuł: Odp: Bugi
Wiadomość wysłana przez: SebaSan1981 w Styczeń 21, 2016, 15:27:38 pm
Bugów lista się powiększa:

- w Covenant podczas rozmów questowych z tym brodatym przywódcą, jego kwestie dialogowe wyświetlają sie tylko w postaci napisów, sama postać nie wypowiada ani słowa i nie porusza ustami.

- oddajcie mi moją Curie!! Po zrobieniu questu dla Vault81 (tego zadania z szukaniem leku dla dzieciaka pokąsanego przez kretoszczury) postanowiłem zabrać robocicę o przemiłym głosiku z francuskim akcentem do siebie do Sanktuarium. Gdy dotarliśmy do Sanktuarium, postanowiłem zmienić towarzysza i odesłałem Curie.. do Sanktuarium właśnie. I co się stało. Opuściła Sanktuarium, za mostem skręciła w prawo i tyle ją było widać. Nie wiem teraz gdzie ona jest i gdzie jej szukać. Zapowiada się wertowanie całej mapy i wszystkich osad...

- pojawiający się znikąd przeciwnicy. Kilka razy zdarzyło mi się (będzie nawet na filmie z moimi akcjami) że podczas walki przeciwnicy pojawili się tuż przy mojej postaci , tak jakby zostali teleportowani (nie były to syntki).

- wywalanie z gry do menu PS4 zdarzające się co jakiś czas

- Brahminy i npce blokujące dostęp do dzrzwi, doczytane przez grę wewnątrz budynków albo na dachach. Wszystko to dzieje się podczas używania opcji szybkiej podróży..
Tytuł: Odp: Bugi
Wiadomość wysłana przez: rafalpolo w Styczeń 21, 2016, 16:15:45 pm
Hmm nigdy u mnie nie zaszło takie coś jak przeciwnicy z pustki. Gra też nigdy mi się nie wywalila. Curi zarzuciła focha pewnie.

Z tapatalka

Tytuł: Odp: Bugi
Wiadomość wysłana przez: SebaSan1981 w Styczeń 22, 2016, 02:12:16 am
Uhhh kamień z serca. Moją ulubioną robotniczkę Curie znalazłem w.. Vault81 gdy wpadłem tam z wizytą by wziąć dodatkowe zadania od mieszkańców i odespać kilka godzin w swoim pokoju. Jednakże to tylko jeden rozwiązany błąd, inne powtarzają się nadal. To pojawianie się znienacka przeciwników to przerabiałem kilka razy już, dwa razy z ludźmi i co najmniej dziesięć przypadków z ghoulami (na wolnej przestrzeni żeby nie było że skądś powyłaziły).

Mam nadzieję że wraz z wydaniem modów na wersję PS4 Bethesda poprawi też wyżej wspominane niedoróbki..
Tytuł: Odp: Bugi
Wiadomość wysłana przez: rafalpolo w Styczeń 22, 2016, 06:52:42 am
Patch 1,3 jest teraz w fazie beta na PC za jakiś czas będzie i u nas. Trochę rzeczy tam poprawia i doda np informacje o pracy naszych osadników, do czego są już przypisani lub nie. Ja mam błąd z questem dla RR i nie mogę gry z nim skończyć, to też mają naprawić .

Z tapatalka

Tytuł: Odp: Bugi
Wiadomość wysłana przez: rrico_76 w Luty 12, 2016, 10:30:55 am
Nie wiecie czy coś się zmieniło? Ostatnio jak jechałem w eso to w tle mi się patchyk pobrał, jeszcze nie odpalałem F4 po nim.
Tytuł: Odp: Bugi
Wiadomość wysłana przez: SebaSan1981 w Luty 20, 2017, 14:54:49 pm
  Przez bug w finałowym queście z Far Harbor pod tytułem "Cleansing the Land" straciłem około 15 godzin gameplayu i progresu z gry. Aby otrzymać ten quest, wymagało to rozwiązania zagadki w postaci elektronicznych labiryntów oraz kilku innych pomniejszych aktywności związanych z eksploracją większej części wyspy. największy szkopuł w tym że dało się go całkowicie pominąć i wcale się nie uaktywniał. Tak zrobiłem za pierwszym razem gdy pokojowo rozwiązałem problemy miasteczka Far Harbor, Dzieci Atomu oraz syntków z Acadii. Wymieniany we wspomnieniach Dimy nuklearny klucz do łodzi podwodnej znalazłem już po osiągnięciu pokoju przez frakcje - i ten właśnie fakt sprawił że zablokował mi się ostatni quest w grze.

Aby prawidłowo wykonać i w ogóle otrzymać quest "Cleansing the Land", trzeba najpierw rozwiązać przynajmniej dwa poziomy elektronicznego labiryntu Dimy (uruchamia się go w bazie Dzieci Atomu w Nuckleusie) i zaraz potem z wytycznymi pędzić do hotelu na południu wyspy aby tam zdobyć info o położeniu klucza. Dopiero gdy znajdziemy klucz w sejfie zatopionej łodzi (na południowo zachodniej stronie wyspy z piekielnie silnymi potworami ale gram na Very Hard i każdy mob jest dość trudny do ubicia) uruchamia nam się automatycznie ostatni quest.

Nie wiem czy uznać to ostatecznie za błąd bo pojawienie się tego zadania determinuje nasze postępowanie w poprzednich zadaniach..
Tytuł: Odp: Bugi
Wiadomość wysłana przez: rrico_76 w Luty 20, 2017, 15:16:26 pm
To raczej pod tip podpada niż bug. Zależnie od kolejności wykonywania questline'ów masz taki efekt. No bo jak udaje się zdobyć ten klucz inną ścieżką to po co odpalać cleansing the land, poza satysfakcją że się zrobi wszystko.
Zarzuciłeś już jakieś mody na to?

Kurde, korci mnie okrutnie powrót do F4, do Primala i innych rzeczy, ale najbardziej korci mnie jednak Skyrim :) Kłopot z wyboru.
Tytuł: Odp: Bugi
Wiadomość wysłana przez: SebaSan1981 w Luty 21, 2017, 03:30:25 am
Nie, nie instalowałem żadnych modów jeszcze bo chcę najpierw zrobić wszystko na 100% a potem pobawić sie z modami. Czyli tak samo jak ze Skyrimem, najpierw gra i wszystkie achievmenty a potem na luzaka mody.