Autor Wątek: Bugi  (Przeczytany 7260 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline SebaSan1981

Odp: Bugi
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 21, 2016, 15:27:38 pm »
Bugów lista się powiększa:

- w Covenant podczas rozmów questowych z tym brodatym przywódcą, jego kwestie dialogowe wyświetlają sie tylko w postaci napisów, sama postać nie wypowiada ani słowa i nie porusza ustami.

- oddajcie mi moją Curie!! Po zrobieniu questu dla Vault81 (tego zadania z szukaniem leku dla dzieciaka pokąsanego przez kretoszczury) postanowiłem zabrać robocicę o przemiłym głosiku z francuskim akcentem do siebie do Sanktuarium. Gdy dotarliśmy do Sanktuarium, postanowiłem zmienić towarzysza i odesłałem Curie.. do Sanktuarium właśnie. I co się stało. Opuściła Sanktuarium, za mostem skręciła w prawo i tyle ją było widać. Nie wiem teraz gdzie ona jest i gdzie jej szukać. Zapowiada się wertowanie całej mapy i wszystkich osad...

- pojawiający się znikąd przeciwnicy. Kilka razy zdarzyło mi się (będzie nawet na filmie z moimi akcjami) że podczas walki przeciwnicy pojawili się tuż przy mojej postaci , tak jakby zostali teleportowani (nie były to syntki).

- wywalanie z gry do menu PS4 zdarzające się co jakiś czas

- Brahminy i npce blokujące dostęp do dzrzwi, doczytane przez grę wewnątrz budynków albo na dachach. Wszystko to dzieje się podczas używania opcji szybkiej podróży..

Offline rafalpolo

  • Zaawansowany użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 126
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Ebonheart Pact
  • Klasa: Templar
  • Rasa: Breton
  • Serwer: MegaServer EU
Odp: Bugi
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 21, 2016, 16:15:45 pm »
Hmm nigdy u mnie nie zaszło takie coś jak przeciwnicy z pustki. Gra też nigdy mi się nie wywalila. Curi zarzuciła focha pewnie.

Z tapatalka

Nowy Templar leczajka.

Offline SebaSan1981

Odp: Bugi
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 22, 2016, 02:12:16 am »
Uhhh kamień z serca. Moją ulubioną robotniczkę Curie znalazłem w.. Vault81 gdy wpadłem tam z wizytą by wziąć dodatkowe zadania od mieszkańców i odespać kilka godzin w swoim pokoju. Jednakże to tylko jeden rozwiązany błąd, inne powtarzają się nadal. To pojawianie się znienacka przeciwników to przerabiałem kilka razy już, dwa razy z ludźmi i co najmniej dziesięć przypadków z ghoulami (na wolnej przestrzeni żeby nie było że skądś powyłaziły).

Mam nadzieję że wraz z wydaniem modów na wersję PS4 Bethesda poprawi też wyżej wspominane niedoróbki..

Offline rafalpolo

  • Zaawansowany użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 126
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Ebonheart Pact
  • Klasa: Templar
  • Rasa: Breton
  • Serwer: MegaServer EU
Odp: Bugi
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 22, 2016, 06:52:42 am »
Patch 1,3 jest teraz w fazie beta na PC za jakiś czas będzie i u nas. Trochę rzeczy tam poprawia i doda np informacje o pracy naszych osadników, do czego są już przypisani lub nie. Ja mam błąd z questem dla RR i nie mogę gry z nim skończyć, to też mają naprawić .

Z tapatalka

Nowy Templar leczajka.

Offline rrico_76

  • Ekspert
  • ***
  • Wiadomości: 2262
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Niezdecydowany
  • Klasa: Niezdecydowany
  • Rasa: Niezdecydowany
  • Serwer: MegaServer EU
Odp: Bugi
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 12, 2016, 10:30:55 am »
Nie wiecie czy coś się zmieniło? Ostatnio jak jechałem w eso to w tle mi się patchyk pobrał, jeszcze nie odpalałem F4 po nim.

Offline SebaSan1981

Odp: Bugi
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 20, 2017, 14:54:49 pm »
  Przez bug w finałowym queście z Far Harbor pod tytułem "Cleansing the Land" straciłem około 15 godzin gameplayu i progresu z gry. Aby otrzymać ten quest, wymagało to rozwiązania zagadki w postaci elektronicznych labiryntów oraz kilku innych pomniejszych aktywności związanych z eksploracją większej części wyspy. największy szkopuł w tym że dało się go całkowicie pominąć i wcale się nie uaktywniał. Tak zrobiłem za pierwszym razem gdy pokojowo rozwiązałem problemy miasteczka Far Harbor, Dzieci Atomu oraz syntków z Acadii. Wymieniany we wspomnieniach Dimy nuklearny klucz do łodzi podwodnej znalazłem już po osiągnięciu pokoju przez frakcje - i ten właśnie fakt sprawił że zablokował mi się ostatni quest w grze.

Aby prawidłowo wykonać i w ogóle otrzymać quest "Cleansing the Land", trzeba najpierw rozwiązać przynajmniej dwa poziomy elektronicznego labiryntu Dimy (uruchamia się go w bazie Dzieci Atomu w Nuckleusie) i zaraz potem z wytycznymi pędzić do hotelu na południu wyspy aby tam zdobyć info o położeniu klucza. Dopiero gdy znajdziemy klucz w sejfie zatopionej łodzi (na południowo zachodniej stronie wyspy z piekielnie silnymi potworami ale gram na Very Hard i każdy mob jest dość trudny do ubicia) uruchamia nam się automatycznie ostatni quest.

Nie wiem czy uznać to ostatecznie za błąd bo pojawienie się tego zadania determinuje nasze postępowanie w poprzednich zadaniach..

Offline rrico_76

  • Ekspert
  • ***
  • Wiadomości: 2262
    • Zobacz profil
  • Frakcja: Niezdecydowany
  • Klasa: Niezdecydowany
  • Rasa: Niezdecydowany
  • Serwer: MegaServer EU
Odp: Bugi
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 20, 2017, 15:16:26 pm »
To raczej pod tip podpada niż bug. Zależnie od kolejności wykonywania questline'ów masz taki efekt. No bo jak udaje się zdobyć ten klucz inną ścieżką to po co odpalać cleansing the land, poza satysfakcją że się zrobi wszystko.
Zarzuciłeś już jakieś mody na to?

Kurde, korci mnie okrutnie powrót do F4, do Primala i innych rzeczy, ale najbardziej korci mnie jednak Skyrim :) Kłopot z wyboru.

Offline SebaSan1981

Odp: Bugi
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 21, 2017, 03:30:25 am »
Nie, nie instalowałem żadnych modów jeszcze bo chcę najpierw zrobić wszystko na 100% a potem pobawić sie z modami. Czyli tak samo jak ze Skyrimem, najpierw gra i wszystkie achievmenty a potem na luzaka mody.